onsdag 13 november 2013

Varför Blogger/Blogspot?

Denna är en blogg som jag kommer att använda i samband med kursen "Digitala Distributionsformer"

I och med att mycket skrivande kommer att ske under kursens gång vill jag gärna jobba med en blogg där jag trivs att arbeta med (som också är viktigt för mig), och Blogger är mitt val! Innan har jag också använt blogg.se och metroblogg.se, vilket också är användbara. Dock trivs jag fortfarande mest med Blogger. Anledning till att Blogger valts är inte bara trygghet och vana som jag har i den, men också dem lätta feedback som man får om funktioner i bloggen. Dessutom tycker jag att Blogger har en fräsch och enkel utseende, vilket gör intergration med bloggens funktioner smidigare.

Hoppas ni tycker om min blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar